Mint minden évben, idén is ellátogatott hozzánk a Sunrider alapító-tulajdonos házaspárja, Dr Tei Fu Chen és Dr Oi-Lin Chen. És mint minden évben, az előadásuk ezúttal is lenyűgöző és tanulságos volt! Megpróbálunk egy rövid összefoglalót adni a legfontosabb hírekről, újdonságokról.
A sajnálatos japán katasztrófa összefogásra késztette a Sunrider-eseket az egész világon: az üzletépítők által összegyűjtött adományokat a cég megduplázta, és még nagyjából ugyanennyi értékű élelmiszerrel (Sunbar szelettel) is kiegészítette. Így a Sunrider 150.000 dollárral és 100.000 darab növényi energiaszelettel járult hozzá a károk enyhítéséhez (részletesebb beszámoló: a képre kattintva).
Újabb hatalmas elismerésben részesült a vállalat: a világ legjobb márkáit elismerő BrandLaureate díj legfrissebb nyertesének mondhatja magát. A díjhoz gratulálunk, további információk az elismerésről a képre kattintva kérhetők.
Dr Chen bemutatta azt a nagyon egyszerű módszert, amit követve a Sunrider marketingterve által 4 hónap alatt elérhető az 1.000 euro-s havi jövedelem. A módszer legnagyobb előnye, hogy nem igényel extra, teljesíthetetlen erőfeszítést, csupán 2-2 új csatlakozót minden hónapban!
Ezután sok-sok kulisszatitkot, fontos információt ismerhettünk meg a termékekről és azok gyártásáról. Hatalmas megerősítést kaptunk újra abban, hogy a Sunrider valóban egy egyedi, különleges értéket képvisel: ahogyan egy jó és egy rossz étterem között sem az alapanyagok, hanem a szakács jelenti a legfőbb különbséget, úgy a Sunrider-t is a tulajdonosok páratlan szaktudása, a formulázás és koncentrálás ismerete emeli magasan a versenytársai fölé.
Tudta, hogy miért pusztultak el Floridában csaknem teljesen a krokodilok? Azért, mert Florida narancstermelő állam, ahol hatalmas dózisban alkalmazzák a legkülönfélébb növényvédőszereket, éppen a krokodilok élőhelyén. A baj ott kezdődik, hogy ezek a szerek hormonkészítményeket is tartalmaznak. A fiúkrokodilok legnemesebb szerve egyre kisebb lett ennek köszönhetően, egészen addig, amíg már nem voltak képesek az utódnemzésre. Uraim, vigyázat, nem szabad így járni, ha egyszer megvan rá a megoldás, úgy hívják: Gyümölcsmosó!
És azt tudta, mi köze a Mexikói-öbölben történt katasztrófának a kozmetikai iparhoz? Nos, csupán annyi, hogy a legnagyobb kozmetikai cégek alapanyagként ugyanazt használják fel, mint ami az ökológiai katasztrófát okozta az öbölben: petróleumot, kőolajszármazékokat. Mindannyian láttuk a képeket azokról a szerencsétlen állatokról, amelyek bőrét belepte az olaj, így képtelenek voltak lélegezni és magatehetetlenül elpusztultak. Vigyázat, az emberi bőrre is ugyanilyen hatással vannak az ilyen típusú alapanyagokból készült szépségápolási szerek!
1000 üveg vörösbor? Dr Chen hosszan mesélt az antioxidánsokról és a szabadgyökökről is, megérthettük, miért divatos téma ez most a közbeszédben is: az antioxidánsok bevitele az egyetlen hatásos módszer a szervezetünkben található káros hatásokat (sejtroncsolódást, öregedést, rákos megbetegedést) előidéző szabadgyökök ellen. Igen ám, de itt is kulcskérdés a megfelelő koncentráció! Példának okáért való igaz, hogy a vörösbor is tartalmaz antioxidánst, ahhoz azonban, hogy a fogyasztásával teljes védelmet kapjon a szervezet, naponta 1000 üveggel kellene meginnunk belőle. Ennél járhatóbb útnak tűnik a Sunrider megoldása! :)
Végezetül Oi-Lin mesélt a cég életéről, különös tekintettel a családról. Immár mind az öt gyermek felnőtt, és jogászként, orvosdoktorként, ügyvédként, vegyészként és informatikusként teljes odaadással a Sunrider jövőjéért dolgozik. Arra biztatott bennünk, hogy legyünk mi is mindig pozitív példa a csoportnak, hiszen a siker alapfeltétele a pozitív hozzáállás, amelyben nincs helye a panaszkodásnak még a nehéz időkben sem! Kényszeríteni senkit nem lehet és nem is szabad a döntésre. De higgyük el, nem is kell: mindenkiben ott él a vágy az egészségre és a könnyebb életre. Csak meséljünk róla, hogy nem elég ezekről ábrándozni: ha valóban akarjuk őket, akkor tenni kell értük!